מערכת לניהול פעילויות הדיגיטל ללקוחות עסקיים בעלי אתרי וורדפרס

מערכת לניהול פעילויות הדיגיטל צריכה להיות מהירה מאד לשימוש הלקוח ויעילה בעת תפעול שלכם, כבעלי האתר. כשמדובר על מוצרים פיזיים הנמכרים בשיטה דיגיטלית, דרך חנות באינטרנט, לא יהיה מנוס מלהוריד ממשק חנות מלא המספק טפסים עם כתובות, שיעור מס ושיפינג לכל מוצר שנקנה. חנות זו מגיעה עם אלבומי טבלה להעלאת התמונות של המוצרים לשם הצגתן. לעומת זאת, למי שמבקש למכור מוצרים שהם דיגיטליים כמו תוכנות או E-books, מומלץ יהיה להשתמש בממשק של חנות מוצרים דיגיטליים ללא שדות כמו כתובת, שיעור מס ושיפינג. חנות זו מכילה את השדות הרלוונטיים למכירה, ואותם בלבד, כמו פרטי אמצעי תשלום, שם מלא וכתובת אימייל.

מהירות החנות עבור הלקוח

הלקוח, כלומר הקניין הסופי של המוצר, יהיה מעוניין להרגיש שהוא הגיע לחנות מהירה ויציבה. אף אחד לא שש להיפרד מהכסף שלו, וכשהחנות איטית עולה חשד שמדובר במקום מכירה לא אמין, ולכן מראש לא מומלץ לעבוד עם ממשק שהביצועים שלו איטיים, טעינת אמצעי התשלום איטית, טעינת מסמך אישור המכירה איטי, ועוד. מומלץ תמיד לעבוד עם מערכת לניהול פעילויות הדיגיטל שמספקת ללקוח ביצועים מהירים בעוד בא לרכוש מוצרים .

יישום קל של החנות עבורכם

מערכת לניהול הדיגיטל צריכה לספק לכם את מלוא האיכות והנוחות. אם אתם מוכרים מוצרים שהם עצמם דיגיטל, כמו מסמכים או תוכנות, אל תקנו ממשק חנות שייעודי למוצרים פיזיים. אתם תשלמו מאות דולרים על משהו שאינכם צריכים בכלל, וגם אם תורידו את השדות הפיזיים ותשאירו רק שדות רלוונטיים למכירתכם הדיגיטלית, הטפסים לא ייראו במיטבם והחנות תהיה צפויה להיטען באיטיות. לעומת זאת, אם אתם משתמשים בממשק כמו EDD (Easy Digital Downloads), אתם תצטרכו בסך הכל למלא פרטי קשר בסיסיים כמו פרטי אשראי (או העברה לפייפל), אימייל ושם מלא של הלקוח. זה הכל. הלקוח עצמו יחוש במהירות המשופרת של החנות וירגיש שהוא הגיע לחנות אמיתית, יציבה וברת-קיימא.

תוספים לחנויות הדיגיטל

ניתן להתקין תוספים שונים לעבודה עם אמצעי אשראי ישירות, ללא פייפל, לחישוב שיעור המס, במידה ואתם מוכרים משהו פיזי עם שיפינג, ועוד. התוספים ניתנים בתשלום נוסף ולכן חשוב לרכוש רק מה שיסייע למכירות הספציפיות שלכם.
 
 
עשוי לעניין אתכם גם: מערכת CRM