יעול תהליכי עבודה

באמצעות בניית מערכות ניתן לייעל תהליכי עבודה ארגוניים העוסקים בקשרי לקוחות. אם אתם חברת קידום ואתם מטפלים בעסק שיש לו לקוחות, או שאתם העסק שזקוק למערכת מסוג זה, ניתן ליישם אצלכם בניית מערכות באופן מתוחכם שיחבר את כל הרשתות החברתיות לתוכנה אחת ויאפשר שליטה מלאה בכל הקמפיינים. אתם תוכלו לבצע את המשימות הבאות: לעקוב בזמן אמת אחרי מודעות, לצפות בלידים שמגיעים מהן, לקבל הודעות במידה והן נכנסו, לשבץ את המכותבים מאותן הודעות בתור לקוחות ומאותו רגע המערכת מתפקדת כממשק CRM מלא, בו הלקוח רשום אצלכם עם כל הפרטים שלו וניתן להתחיל עמו תהליך מכירה.

תחילת בניית מערכות עבור עסקים

בהתחלה, מתקינים את המערכת ומקבלים מסך ובו אפשרות להזין פרטי פייסבוק, אינסטגרם וגוגל. לא צריך לתכנת שום דבר, אבל בהחלט נדרש לדעת את הסיסמאות לחשבונות המדוברים. מזינים את האימייל והסיסמה והחשבונות יחוברו לתוכנה. בכך, מסתיימת בניית מערכות קידום לעסק. אם יצאתם לפרויקט קידום ממומן בפייסבוק, גוגל או אינסטגרם, הוא יסומן במספר וירטואלי, אחריו ניתן יהיה לעקוב ולצפות בכמות הלידים שלו. המטרה, בשלב זה, היא לזהות את הקמפיינים הטובים שלכם ולדבוק בהם, על חשבון קמפיינים פחות מוצלחים אותם יש לשקול לבטל או לכל הפחות לייעל.

עבודה פעילה עם המערכת

לאחר שיושמה בניית מערכות בעסק – מתחילה העבודה. הקמפיין שלכם יוצא לפועל בדמות דף נחיתה? אולי מודעה פרסומית עם קישור? הוא יסומן במספר וירטואלי שנראה כמו מספר טלפון. אחריו, ניתן יהיה לעקוב, לדעת איזה לקוח הגיע מאיזה קמפיין ולמדוד את הקמפיינים שלכם במספרים אחד מול השני. על ידי כך, גם תוכלו לדעת איזה קמפיין נחשב יעיל ביותר וגם, כיצד להיערך למענה ראשוני עבור הפונה שלכם. אחרי הכל, אתם יודעים מאיזה קמפיין הוא הגיע וזה מאפשר לכם לדעת מה הוא רוצה בקווי-מתאר כלליים.

פיצ'רים מיוחדים במערכת

ניתן לחבר מערכות רב מסר השולחות הודעות תפוצה לאנשים רבים ולהתייחס לפרויקט רב מסר כקמפיין נפרד. ניתן לחבר את ווצאפ ככלי שעושה את זה תחת חשבון API: חשבון עסקי מיוחד, שלהבדיל מהחשבון העסקי הרגיל, מאפשר משלוח לתפוצה שכזו. קידום העסק באמצעות בניית מערכות אלה הנו קל ופשוט להפליא.